Carlsberg Croatia obilježio je u petak na velikoj rođendanskoj zabavi, priređenoj za zaposlenike i prijatelje kompanije, desetu godišnjicu nove pivovare u Koprivnici, najnovije i najmodernije pivovare u regiji – kako kažu u toj tvrtki. Uz glazbu Jinxa te birane delicije i vrhunska piva nekoliko je stotina uzvanika provelo vesele trenutke u druženju, a domaćini su se potrudili da goste upoznaju s procesom spravljanja piva, ali i zbirkom suvremene umjetnosti izloženoj u upravnoj zgradi. Nova pivovara u Koprivnici otvorena je 1997. godine, a u deset godina u pivovaru je uloženo sto milijuna eura. Samo ove godine planirano je ulaganje od šest milijuna eura, a za sljedeću godinu planirana su i nova zapošljavanja. Kako objašnjavaju u Koprivnici, Carlsberg Croatia jedina je pivovara u Hrvatskoj čiji tržišni udio stalno raste. Carlsberg Croatia dio je danske pivarske grupacije Carlsberg. Svojim odgovornim ponašanjem, što posebno ističu u tvrtki, ujedno postavlja primjer za poslovanje u skladu s najvišim standardima zaštite okoliša. Stoga je u 2004. primila ISO certifikate za standarde zaštite okoliša i kvalitete ISO 9001 i 14001. Udio koji Carlsberg Croatia ostvaruje na domaćem tržištu iznosi 15 posto, i danas je treća pivovara na tržištu.
U deset godina Carlsberg je u svoju koprivničku pivovaru uložio oko 100 milijuna eura
Carlsberg Croatia obilježio je u petak na velikoj rođendanskoj zabavi, priređenoj za zaposlenike i prijatelje kompanije, desetu godišnjicu nove pivovare u Koprivnici, najnovije i najmodernije pivovare u regiji – kako kažu u toj tvrtki. Uz glazbu Jinxa te birane delicije i vrhunska piva nekoliko je stotina uzvanika provelo vesele trenutke u druženju, a domaćini su se potrudili da goste upoznaju s procesom spravljanja piva, ali i zbirkom suvremene umjetnosti izloženoj u upravnoj zgradi. Nova pivovara u Koprivnici otvorena je 1997. godine, a u deset godina u pivovaru je uloženo sto milijuna eura. Samo ove godine planirano je ulaganje od šest milijuna eura, a za sljedeću godinu planirana su i nova zapošljavanja. Kako objašnjavaju u Koprivnici, Carlsberg Croatia jedina je pivovara u Hrvatskoj čiji tržišni udio stalno raste. Carlsberg Croatia dio je danske pivarske grupacije Carlsberg. Svojim odgovornim ponašanjem, što posebno ističu u tvrtki, ujedno postavlja primjer za poslovanje u skladu s najvišim standardima zaštite okoliša. Stoga je u 2004. primila ISO certifikate za standarde zaštite okoliša i kvalitete ISO 9001 i 14001. Udio koji Carlsberg Croatia ostvaruje na domaćem tržištu iznosi 15 posto, i danas je treća pivovara na tržištu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu