Nogometni klub danas je prije svega tvrtka. Ali ne baš na način na koji ju je zamislio bivši gazda Dinama koji je sve vodio kao obiteljski biznis dok nije pravomoćno optužen za izvlačenje čitavih milijuna. Jer to ne ide čak ni u obiteljskim tvrtkama.
I zato su zanimljive promjene koje su se dogodile u klubu iz Maksimira na kojem su mnogi gubili i političke karijere. I vječna je tema. Na prvim demokratskim izborima članova kluba izabrano je novo vodstvo, ujedinjeno na listi Dinamovo proljeće, koje je najavilo raskid s dotadašnjim praksama u poslovanju te okretanje načelima tržišta, transparentnost, otvaranje prema lokalnoj zajednici, ali i poslovnom svijetu, u Hrvatskoj, ali i šire. U to se uklapa i osnivanje Odbora za sponzorstvo na čijem je čelu Zrinko Hržić.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu