Tesla je najvrjedniji proizvođač automobila na svijetu koji ima značajan rast prodaje. Međutim, uslijed rasta prodaje električnih vozila drugih proizvođača, američka kompanija je revidirala svoje prodajne ciljeve.
Bila je primorana duže od godinu dana snižavati cijene svojih automobila kako bi povećala prodaju uslijed rasta konkurencije. Rezultat toga jest da je prošle godine povećala isporuke za 38 posto u odnosu na godinu ranije. Međutim, njena očekivanja su bila da će imati godišnju stopu rasta prodaje za 50 posto, piše Klixba.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu