To je ujedno prvi puta da je Xiaomi na hrvatskom tržištu predstavio cijeli portfelj proizvoda koje nude u Hrvatskoj i Sloveniji, te su osim hrvatskih bili i slovenski mediji te predstavnici kineskog veleposlanstva u Hrvatskoj, partneri i drugi, među kojima i zamjenik generalnog ditektora Xiaomija za regiju CEE&Nordics Andrzej Gladki.
Mudrovčić je na predstavljanju naglasio da Xiaomi sa strategijom Smart Livinga ili pametnog življenje te uz prateću platformu i aplikaciju nastoji ljudima približiti pametnije načine života kroz IoT (internet of things) povezivanje uređaja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu