Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Xiaomiju u Hrvatskoj raste prodaja pametnih uređaja

Autor: Poslovni.hr/Hina
13. rujan 2023. u 18:05
Podijeli članak —
Foto: Slavko Midzor/PIXSELL

Kineski proizvođač pametnih telefona i drugih uređaja Xiaomi od 2021. otkad posluje u Hrvatskoj s prodajom telefona se na tržištu izmjenjuje na drugom i trećem mjestu, a raste mu i prodaja drugih uređaja, istaknuo je na predstavljanju portfelja Xiaomija regionalni menadžer za Hrvatsku i Sloveniju Goran Mudrovčić.

To je ujedno prvi puta da je Xiaomi na hrvatskom tržištu predstavio cijeli portfelj proizvoda koje nude u Hrvatskoj i Sloveniji, te su osim hrvatskih bili i slovenski mediji te predstavnici kineskog veleposlanstva u Hrvatskoj, partneri i drugi, među kojima i zamjenik generalnog ditektora Xiaomija za regiju CEE&Nordics Andrzej Gladki.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Mudrovčić je na predstavljanju naglasio da Xiaomi sa strategijom Smart Livinga ili pametnog življenje te uz prateću platformu i aplikaciju nastoji ljudima približiti pametnije načine života kroz IoT (internet of things) povezivanje uređaja.

To je ujedno prvi puta da je Xiaomi na hrvatskom tržištu predstavio cijeli portfelj proizvoda koje nude u Hrvatskoj i Sloveniji, te su osim hrvatskih bili i slovenski mediji te predstavnici kineskog veleposlanstva u Hrvatskoj, partneri i drugi, među kojima i zamjenik generalnog ditektora Xiaomija za regiju CEE&Nordics Andrzej Gladki.

Mudrovčić je na predstavljanju naglasio da Xiaomi sa strategijom Smart Livinga ili pametnog življenje te uz prateću platformu i aplikaciju nastoji ljudima približiti pametnije načine života kroz IoT (internet of things) povezivanje uređaja.

“U cijelom svijetu raste popularnost takvih uređaja i načina povezivanja”, dodao je, uz podatke da je u drugom kvartalu 2023. broj spojenih IoT uređaja na Xiaomijevoj AIoT platformi porastao na 654,5 milijuna ili za 24,2 posto u odnosu na 2022. (bez pametnih telefona, tableta i laptopa).

Istodobno, broj korisnika koji imaju pet i više priključenih uređaja na AIoT platformi je 13 milijuna ili 27,8 posto više nego lani.

Xiaomi je osnovan 2010. godine te je danas s proizvodima prisutan u više od 100 zemalja i regija diljem svijeta, a globalna konzultantska tvrtka Boston Consulting Group (BCG) stavila ga je na 29. mjesto na listi „50 najinovativnijih kompanija 2023.“, što je pomak za dva mjesta gore u odnosu na 2022.

Poslovne pokazatelje samo za Hrvatsku i regiju, pa ni Europu nisu iznosili, ali prema ranije objavljenim podacima, Xiaomijeva prilagođena neto dobit u drugom kvartalu 2023. porasla je 147 posto u odnosu na isto lanjsko razdoblje, na 5,1 milijardi juana (jedan juan je 0,13 eura po zadnjim tečajevima).

To je, kako su kazali, ujedno i najveća tromjesečna dobit kompanije od četvrtog tromjesečja 2021.

Ukupni prihodi Xiaomija su pak u drugom tromjesečju 2023. porasli na 67,4 milijarde RMB-a ili za 13,2 posto.

Prema Canalysu, Xiaomijev globalni tržišni udio pametnih telefona povećao se za 1,6 postotnih bodova s globalnom isporukom od 32,9 milijuna pametnih telefona te je u drugom tromjesečju 2023. prihod od pametnih telefona dosegao 36,6 milijardi RMB ili 4,6 posto više.

Time je u drugom tromjesečju 2023. Xiaomi bio među prva tri igrača u segmentu isporuke pametnih telefona svijetu.

Autor: Poslovni.hr/Hina
13. rujan 2023. u 18:05
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close