Rekordna temperatura evidentirana je u utorak u središnjoj anatolskoj pokrajini Eskişehir, napisao je u utorak navečer ministar okoliša Mehmet Özhaseki na platformi društvenih medija X, nekadašnjem Twitteru.
Prethodni rekord iznosio je 49,1 stupanj Celzija i izmjeren je 2021. godine, dodao je Özhaseki.
Nacionalna meteorološka služba u srijedu je upozorila da će toplinski val i dalje premašivati uobičajene sezonske temperature i za 11 stupnjeva.
Glavni razlog toplinskih rekorda su klimatske promjene, smatra Barış Önol, profesor meteorologije na Tehničkom sveučilištu u Istanbulu.
Premda vremenski fenomen El Niño donosi i temperaturne rekorde, toplinski valovi su sve češći i traju dulje, rekao je Önol u telefonskom razgovoru za dpa.
“Turska će biti puno izloženija visokim temperaturama u sljedećih 30 do 40 godina, kao i ostatak mediteranske regije”, upozorio je.
Vrhunac turističke sezone u zemljama Sredozemlja će se od 2040. godine pomaknuti na rujan i listopad, predviđa Önol.
Za regiju će također biti ključno upravljanje vodama i vodnim resursima, smatra Önol te predviđa sušu u ljetnim mjesecima u godinama koje dolaze.
Turska uvelike ovisi o fosilnim gorivima. Prema službenim podacima tijekom 2022. godine iz ugljena je proizvedeno oko 34,6 posto električne energije, a iz prirodnog plina 22,2 posto.
Özhaseki podsjeća da je cilj zemlje dosegnuti nultu stopu do 2053.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uglavnom, htio sam dati šansu Leonu i golfu novom… Ali pokraj Cupre i škode ne izgledaju baš super.. ne znam za ove iznad 210 000 kuna, nije baš da plivam u novcu .. na kredit je i taj 250000.. recimo uz plaću od 12000 to je pola plaće sljedećih 4 godine na auto… 8000 kuna 6 godina pola plaće..
Onda još stan 3000 podstanarstvo…
Casio Cockpit mi već djeluje prilično jeftilen ..😂..
Ali kamiq brojači su mi ko Rolex ..
ovaj Tesla inspired dizajn pretpostavljam mi je lošiji od BMW inspired dizajna…
Uglavnom ne znam kaj ovi svi bogataši delaju u životu da svi redom voze aute od preko 30000 eura? Recimo frend u švabiji dr.med. pa vozio golfa karavana.. plata 5000 eura.. i bivša šefica je golfist…
Btw. Bmw1 prošli model Jahres Auto je išao po 15000
Pitanje je koja je najbolja kupnja za nasaditi susjede na užasno tvrdu klupu…
Jedan vozi merđu a klasu pretprošlu generaciju, taksist renola, menađerići 2 octavie, a seljo koji gladi susedu sa dobrom guzom bmw-a sa 300000 km ..(2010)…
Pickovi su novi Audi Q3, to je najjači ali ne volim tako velik auto , a i malo mi skup..
Škoda karoq, dobra kupnja, kvaliteta i sirova veličina..
Audi A1 mali ( 4,1 m) ali pali.. ganc novi bijeli recimo … Ja sam iz Hothatch generacije a ovo ostalo je za penziće..
BMW 1 novi.. BMW je BMW, ali em je 35 000 eura što je 10 previše.. i nije toliko impozantan .. možda vozi pola milje km ali ja neću ni 200 proći…
U Opatiji sigurno neće..
Nego šta sam počeo pričat?
Htio sam kupit rabljenu bemburu ali nema ništa pametnoga za ispod 15000 eura.. idu i po 20000 prethodna generacija modela…
Pa nova 1ica je 30000 .. a to je ko 3ojka prethodna.. i još bolja..
25000 novi karoq TDI
25 000 Audi 1
30000 q3 itd..
60000 km bez ulaganja
I sjeo ja u 3 ojku i vergla on jedan keug i tek onda upali… Otvorim haubu motor se trese ko pijan.. ne znam jel to normalno ali mi se ne sviđa . Prilično je tih za dizel .
Sa strane smrde ispušni plinovi možda je auspuf u pitanju a izgreban na više mjesta malo .. 17000 eura..
Ali da je udoban i masivan je .. ko u fotelji.
I sjednem ja u 1icu i upalim i sav se strese sa ona svoja 3 cilindra.. oću otvorit haubu ali ne radi poluga haube .
Dodam malo gas i čujem da nešto klepeta, ne znam jel to normalno al mi se ne sviđa.. 17000 eura..
I vidim ja novi Audi A1 i vozi on i juri niš se ne čuje.. meni se ne dopada baš al auto ima imiđ i kvalitetu i udobnost
Pod pretpostavkom da svaki od njih ima još 100000 km u sebi ako uzmemo u obzir rezidualnu vrijednost.. još uvijek je Audi bolja kupnja
Uključite se u raspravu