U okviru kampanje “Uzmi voće – Get a fruit”, financirane sredstvima Europske unije, treću godinu za redom, u gradu Zagrebu održat će se kazališne predstave na sedam lokacija. Organizacije koje sudjeluju, ASIAC iz Grčke i FRUCTPROD iz Rumunjske, predstavljaju nam trešnje, breskve, marelice, nektarine i šljive.
Cilj kampanje je potaknuti konzumaciju svježeg voća u svakodnevnoj prehrani te uvjeriti u sigurnost konzumacije voća iz Europe u skladu s integriranim pristupom Europske unije koji ima za cilj osigurati visoku razinu sigurnosti u prehrani.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu