Maloprodaja se kontinuirano inovira, raste i unaprjeđuje – od koncepata trgovina, proizvoda, namjene prodajnog prostora, procesa pa do riječi koje su sasvim nove za maloprodaju – kao što su metaverzumi i hiperfizičke trgovine. No postoji par zanimljivih novih trendova u samim fizičkim trgovinama gdje se smanjuje broj proizvoda koji se nalaze u prodajnom prostoru ili ih čak uopće više i nema.
Amazon uvijek prednjači u broju inovacija te puno ulaže i planira dalje ulagati u fizičke trgovine pa nakon Amazon Go i Amazon Fresh gdje nema blagajni – nedavno su na dvije lokacije otvorili i trgovine Amazon Style – trgovine s garderobom koje su nešto drugačije od onih na koje smo navikli. Naime, one imaju samo po jedan komad nekog proizvoda u prodajnom prostoru i na kupcu je da ako proizvod želi probati da ga skenira, odabere broj, boju i virtualno ga pošalje u garderobu. Nakon toga mu se dodjeljuje fizička garderoba koja ima interaktivne ekrane i ogledalo te dodatni lift koji služi da kad uđete u garderobu da vas sva roba koju ste odabrali u trgovini već čeka u garderobi. U garderobi onda vrlo jednostavno putem ogledala i interaktivnog ekrana birate dodatne proizvode i/ili veličine.



Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu