Tvrtke BuzzFeed i Vice, kojima je primarna online prisutnost, suočile su se s velikim preprekama u poslovanju. Štoviše, sam BuzzFeed nije nikada ni imao tiskano izdanje. U svijetu struke ove platforme nazivamo digitalnim medijima, iako osobno preferiram naziv viralni mediji jer koriste viralnost kao glavni pogon čitanosti.
Medijski univerzum svakako je razveselila činjenica da se tvrtke nalaze u problemima. Naime, njihov stil već dugo nazivaju clickbaitom – fenomenom koji se temelji na logici privlačenja pažnje putem kraćih medijskih formi. Ovdje svakako govorimo o naslovima i opremi članaka koji su dizajnirani upravo zbog toga da privuku pažnju publike, izazovu kontroverzu i potaknu raspravu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu