Biti svjestan taktika na koje vas supermarketi navode da potrošite više može pomoći u smanjenju šanse da potrošite svoj novac idući put kada budete kupovali hranu, piše Klixba.
Pametan raspored trgovina
Supermarketi žele da prošetate cijelim prostorom, jer je veća vjerojatnost da ćete usput pokupiti nepotrebne stvari. Zbog toga se osnovni predmeti, poput jaja, obično drže na nejasnim mjestima.
Zbog toga ćete morate ići po prolazima kako biste ih pronašli. Osim toga, često ćete otkriti da baš kad se naviknete na raspored, supermarket ponovno sve promijeni.
Veća kolica
Kolica u supermarketima sada su mnogo veća nego što su bila, a što više prostora imate, veća je vjerojatnost da ćete ga ispuniti. Što su veća kolica, to je vjerojatnije da ćete na kraju potrošiti više, pa se umjesto toga pokušajte držati obične košarice.
Skuplji proizvodi u razini očiju
Položaj proizvoda na policama može imati velik utjecaj na vjerojatnost da ćete ih kupiti. Mnogo je vjerojatnije da će užurbani kupci zgrabiti prve artikle koje vide, odnosno one koji se nalaze u razini očiju, a supermarketi to koriste u svoju korist.
Igračke na nižim razinama
Slično tome, igračke u svijetlim pakiranjima, žitarice sa šarenim maskotama, slatkiši i časopisi obično se stavljaju na niže police kako bi ih djeca lako mogla dohvatiti.
Ugodni mirisi
Jeste li ikada ušli u supermarket i osjetili miris svježe pečenog kruha ili kolačića? Ovo je još jedna uobičajena taktika koju supermarketi koriste kako bi vas uvjerili da potrošite više.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu