Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Trgovački lanci ovako vas navode da potrošite više nego što ste planirali, doskočite im

Autor: Poslovni.hr
24. veljača 2023. u 10:10
Podijeli članak —
Foto: pixabay

Ova lista moće vam pomoći u smanjenju šanse da potrošite svoj novac idući put kada budete kupovali hranu.

Biti svjestan taktika na koje vas supermarketi navode da potrošite više može pomoći u smanjenju šanse da potrošite svoj novac idući put kada budete kupovali hranu, piše Klixba.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Pametan raspored trgovina

Biti svjestan taktika na koje vas supermarketi navode da potrošite više može pomoći u smanjenju šanse da potrošite svoj novac idući put kada budete kupovali hranu, piše Klixba.

Pametan raspored trgovina

Supermarketi žele da prošetate cijelim prostorom, jer je veća vjerojatnost da ćete usput pokupiti nepotrebne stvari. Zbog toga se osnovni predmeti, poput jaja, obično drže na nejasnim mjestima.

Zbog toga ćete morate ići po prolazima kako biste ih pronašli. Osim toga, često ćete otkriti da baš kad se naviknete na raspored, supermarket ponovno sve promijeni.

Veća kolica

Kolica u supermarketima sada su mnogo veća nego što su bila, a što više prostora imate, veća je vjerojatnost da ćete ga ispuniti. Što su veća kolica, to je vjerojatnije da ćete na kraju potrošiti više, pa se umjesto toga pokušajte držati obične košarice.

Skuplji proizvodi u razini očiju

Položaj proizvoda na policama može imati velik utjecaj na vjerojatnost da ćete ih kupiti. Mnogo je vjerojatnije da će užurbani kupci zgrabiti prve artikle koje vide, odnosno one koji se nalaze u razini očiju, a supermarketi to koriste u svoju korist.

Igračke na nižim razinama

Slično tome, igračke u svijetlim pakiranjima, žitarice sa šarenim maskotama, slatkiši i časopisi obično se stavljaju na niže police kako bi ih djeca lako mogla dohvatiti.

Ugodni mirisi

Jeste li ikada ušli u supermarket i osjetili miris svježe pečenog kruha ili kolačića? Ovo je još jedna uobičajena taktika koju supermarketi koriste kako bi vas uvjerili da potrošite više.

Autor: Poslovni.hr
24. veljača 2023. u 10:10
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close