Ispitivanje zadovoljstva korištenjem usluga željezničkog prijevoza, koje je HAKOM proveo krajem prošle godine, još jednom potvrđuje loše mišljene građana o stanju hrvatskih željeznica. Zadovoljstvo putnika prijevoznom uslugom ocjenjivalo se kroz nekoliko ključnih segmenata, kao što su cijena prijevozne usluge, točnost, udobnost, trajanje putovanja i učestalost prijevoza.
Čak 60 posto anketiranih nije zadovoljno vremenom putovanja u željezničkom prijevozu, što je bitan segment kojim bi vlakovi trebali konkurirati osobnom vozilu. Kao glavne razloge sporosti vlakova putnici ističu radove na infrastrukturi i organizaciju prijevoza.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu