Zabrana prodaje alkohola u prostorima oko stadiona izazvala je prave glavobolje najvećoj svjetskoj pivovari Anheuser-Busch InBev (AB InBev), čiji je brend Budweiser glavni sponzor Svjetskog nogometnog prvenstva. Nakon iznenadne odluke Katra na Twitteru su napisali: ‘Pa, ovo je čudno’, no tvit su ubrzo izbrisali. Budweiser je imao koncesiju za prodaju bezalkoholnog i alkoholnog piva, za što je platio 75 milijuna dolara, prenosi tportal.
Svjetsko nogometno prvenstvo svake četiri godine obično povećava potrošnju piva na globalnoj razini, a belgijski brendovi kao što su Stella Artois i Corona žele profitirati od milijuna dolara koje su platili da budu na turniru. Svjetsko nogometno prvenstvo 2014. povećalo je za 140 milijuna litara prodaju piva AB InBev u Brazilu, njegovu drugom najprofitabilnijem tržištu nakon Sjedinjenih Država, i to u obično slabim zimskim mjesecima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu