Primjetno je to, primjerice, kod ribljih štapića ili pesta, gdje je markirani proizvod oko 2 eura skuplji od robne marke trgovine. No i kod jaja se sve češće izostavlja skuplja organska varijanta. Prema pisanju portala Lebensmittelzeitung, tvrtke za pakiranje jaja već bilježe dvoznamenkasti pad prodaje, piše Fenix magazin.
Činjenica da se ljeti jede manje jaja u početku je normalan razvoj događaja. No, poljoprivrednici i diskonti strahuju da bi se trend mogao nastaviti i u jesen i zimu. Farmeri već drže sve manje pilića jer se boje da će im ostati jaja ili da će ih morati prodati jeftino.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu