Nestlé, najveća svjetska prehrambena kompanija čiji portfelj broji više od dvije tisuće brendova i više od 10 tisuća proizvoda, početkom je ove godine uspostavio tržište južne i istočne Europe (SEEM). Isto uključuje 11 država na kojima Nestlé zapošljava 8000 ljudi te broji pet tvornica (od ukupno 403 tvornice te 276 tisuća zaposlenih). Od tih pet tri su u Ukrajini, od kojih jedna, tvornica tjestenine u Harkivu, trenutno, zbog rata, ne radi. Unatoč turbulentnim vremenima, koje osim rata nosi i energetska kriza te problemi u lancima opskrbe potražnja se za Nestléovim proizvodima ne smanjuje, otkriva Alessandro Zanelli, voditelj tržišta Nestlé Ukrajine i Moldavije, a odnedavno i voditelj novoosnovanog Nestléovog SEEM tržišta, a koje uključuje sljedeće države – Rumunjsku, Bugarsku, zemlje regije Adriatic – Hrvatsku, Srbiju, BiH, Sjevernu Makedoniju, Crnu Goru, Sloveniju i Kosovo, te spomenutu Ukrajinu i Moldaviju. U intervjuu za Poslovni dnevnik, Zanelli koji već 26 godina radi u Nestléu, otkriva kako se kompanija nosi sa svim današnjim izazovima i koji su joj planovi u regiji.
Početkom godine Nestlé je uspostavio tržište južne i istočne Europe, odnosno SEEM tržište. Zašto i koje ciljeve na tom tržištu planirate postići? Možemo li očekivati nove investicije na SEEM tržištu?
SEEM tržište sinergija je različitih geografskih područja i dolazi kao posljedica logične odluke transformacije Nestlé Europe koja već ima važne performanse i po količini i po vrijednosti. Dakle, okupljanje geografskih područja koja imaju određene sličnosti i koja ostvaruju dobre rezultate bio je logičan poslovni potez. SEEM tržište omogućit će nam ostvarivanje šireg dosega i rasta u svim kategorijama, razvijajući pritom i ljudski potencijal kroz naših pet centara – Bukurešt, Sofiju, Zagreb, Beograd i Kijev. Unutar ovog tržišta naših oko 8000 zaposlenika sada ima lakši pristup kvalificiranijim poslovima i rastu koje vidim kao jednu od najkorisnijih benefita. Činiti što je najbolje za zaposlenike i potrošače, jačanje povjerenja, lojalnosti i pouzdanosti među potrošačima snažan je temelj ove odluke, ali i naš najvažniji cilj. Što se tiče ulaganja, Nestlé je snažno predan ovom geografskom području, posebno u području plant-based proizvoda, regenerativne poljoprivrede i novih načina proizvodnje – sve je usko povezano s našim Net Zero planom, održivošću i društvenom odgovornošću.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu