Na prvi pogled ništa nećete primijetiti: Pakiranje čokoladica izgleda isto, cijena je ista. Tek kod kuće ćete primijetiti: U paketu je jedna čokoladica manje.
Zbog povećanja cijena energenata i mnogih sirovina, mnogi proizvođači žele i misle da moraju povećati cijenu. Ali odlično znaju kako kupci znaju cijenu koju su plaćali i kako će ih poskupljenje lako natjerati posegnuti za proizvodom konkurenta. Zato i trgovci i proizvođači svakako žele da cijena, naoko, ostane ista i kupcima poznata, ali Armin Valet iz Centrale za zaštitu potrošača Hamburga za postaju ARD upozorava kako je sve više proizvoda s promijenjenim i onda manjim pakiranjima. Drugim riječima, poskupjelo je, piše Deutsche Welle.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu