Pobjednici po klasama su sljedeći, kod mikro i malih automobila: Toyota Yaris 1,5 Hybrid CVT (3,8 litara goriva na 100 km), Mazda 2 Hybrid Pure CVT koja koristi isti sustav kao iz Yarisa (3,8 litara goriva), Renault Clio E-TECH Hybrid 145 Equilibre Automatik (4,2 litre goriva), Honda Jazz 1,5 i-MMD Comfort e-CVT (4,5 litara goriva), Suzuki Swift 1,2 Dualjet Hybrid Club (4,7 litara goriva), Toyota Aygo X 1,0 (4,8 litara goriva), Kia Picanto 1,0 Edition 7 (4,8 litara goriva), Suzuki Ignis 1,2 Dualjet Hybrid Club (4,9 litara goriva), Ford Fiesta 1,0 EcoBoost Hybrid Cool (5,0 litara goriva) i Škoda Fabia 1,0 MPI Easy (5,0 litara goriva).
Kompaktna klasa: Kia Niro 1,6 GDI Hybrid DCT6 (3,4 litre goriva), Toyota Corolla 1,8 Hybrid (4,5 litara goriva), Suzuki Swace 1,8 Hybrid Comfort+ CVT, isti automobil kao i Corolla (4,6 litara goriva), Renault Arkana E-TECH Hybrid 145 Intens Automatik (4,6 litara goriva), Toyota C-HR 1,8 Hybrid Flow (4,9 litara goriva), Audi A3 Limousine 30 TFSI S tronic (4,9 litara goriva), Mazda 3 Fastback e-SKYACTIV-X 2,0 M Hybrid (5,0 litara goriva), Ford Focus 1.0 EcoBoost Hybrid Cool & Connect (5,1 litra goriva), Škoda Scala 1,0 TSI Cool Plus (5,1 litre goriva), VW Golf 1, 0 eTSI Life DSG (5,2 litre goriva), Kia Ceed 1,0 T-GDI Edition 7 (5,2 litre goriva) i Hyundai IONIQ Hybrid (5,2 litre goriva).
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu