Transformacija hotela i njihove uloge u ispunjavanju potreba gostiju pokrenuta prije pandemije ubrzala se tijekom Covida na globalnoj razini, otkrivajući nove mogućnosti koje hotelskom biznisu daju novi zamah i donose veću dobit, što će u ovoj i narednim godinama biti ključno u oporavku sektora. Uloga hotela se u zadnjih desetak godina iz temelja promijenila. Hoteli su nekad pružali tek krevet za noćenje s kupaonicom ili mjesto za odmor na tjedan-dva, s dodacima i luksuzima, ovisno o broju zvjezdica. Po pitanju dizajna, imali smo sobe i apartmane, predvorje, ugostiteljske objekte, sobe za sastanke, možda spa i teretanu, te prostor za bazen. Svaki je prostor bio odvojen s definiranom namjenom, goste seleći iz prostora u prostor bez posebnog iskustva. Rezultat je bio mnogo neiskorištenog, praznog prostora koji se mogao bolje iskoristiti za maksimiziranje povrata. Restorani su bili puni samo za doručak, lokalna zajednica nije ni znala kakvi su hoteli u susjedstvu iznutra, iz hotela se bježalo na ručkove i večere te zabavu, a ponekad i vrhunski chefovi tratili su talent u praznim kuhinjama. Situacija se krenula mijenjati s novim tehnologijama, ali i novim generacijama gostiju i menadžmenta. Danas su hoteli multifunkcionalna središta lokalnog života, mjesto za život digitalnim nomadima, hotelske sobe pretvaraju se u blagovaonice i dvorane za sastanke, a barovi su središta radionica izrade koktela ili citiranja poezije.
Ono što smo prije pandemije zvali lifestyle hoteli više i nije izdvojena kategorija, već standard bez kojeg danas ne možemo zamisliti hotelsku ponudu, podsjeća u svom blogu na stranicama WTM turističke burze autorica Gemma Greenwood.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu