Većina građana primorana je kupiti novi elektronički uređaj jer im je popravak neisplativ, pokazuju istraživanja. Pri kupnji građani očekivano najčešće gledaju cijenu, trajanje uređaja, duljinu jamstva i dostupnost servisa. Na vrhu elektroničkih uređaja koji se najviše kvare u Hrvatskoj su mobiteli, tableti i printeri, dok su mikrovalne peći, digitalne kamere i hladnjaci u kategoriji malo dulje trajnosti.
Danas kao da smo zaboravili da se mali kućanski uređaji mogu popraviti. Osobito oni koji se lako mogu donijeti do servisa. “Najčešći posao TV servisera je popravak ekrana, pozadinske rasvjete, gdje možete očekivati popravak između 1300 i 1500 kuna. Ako ste takav televizor platili 7500 kuna i on se pokvario nakon 2 godine, je li isplativo slati na popravak?”, pita se Zoran Stašević, Udruženje obrtnika grada Zagreba, Sekcija RTV mehaničara.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu