FlixBus, sinonim za putovanja autobusima, kao i jedan od najvećih europskih prijevoznika prošlu je godinu završio zadovoljavajućim rezultatima. Unatoč mnogobrojnim izazovima kako na globalnom tako i domaćem terenu, FlixBus je 2021. godine koristilo 30 milijuna putnika diljem svijeta, što je jednako kao i prve pandemijske godine. Time je FlixBus, zahvaljujući snažnim autobusnim partnerima, rundom financiranja u lipnju 2020. godine, snažnom akvizicijom Greyhounda u SAD-a, daljnjim širenjem na tržište Brazila te kontinuiranim ulaganjem u željeznice, odnosno u FlixTrain, zadržao stabilno poslovanje i posvetio se održivom načinu poslovanja.
Stabilnost u poslovanju, kontinuirana ulaganja kao i pozicioniranje kompanije u smjeru snažnog budućeg rasta, već početkom ove 2022. godine dovodi do promjene naziva FlixMobility GmbH grupe u FlixMobility SE te restrukturiranja upravljačkog tima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu