Iako ne očekuje da će se turistički promet vratiti na predpandemijsku razinu prije 2023. godine, Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u novu godinu ulazi s optimističnim očekivanjima nastavka rasta prometa nakon uspješne ljetne sezone 2021.
Na krilima optimizma u ovoj godini planiraju rast prihoda, pogotovo od boravišne pristojbe, kao i rast rashoda za vlastite plaće. Najveća novost u ovoj godini ipak bit će novi Strateški marketinški plan koji u povijest ispraća slogan “Croatia Full of Life” i cijelu komunikacijsku strategiju koja ga prati.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu