Sedam godina od osnivanja, zagrebački Vrtni centar Flora seli na novu lokaciju koja će biti nešto veća i bolje opremljena, a spremaju i novosti u asortimanu.
Ulaganje je ujedno i rezultat kontinuiranog dvoznamenkastog rasta tvrtke koji je vrhunac imao baš u koronakrizi, koja je pokazalo se imala vrlo pozitivan učinak na vrtlarski biznis u cijelom svijetu. Iako se dosta toga izgubilo na horeca i event segmentu, čini se da su individualci i više nadoknadili promet zahvaljujući lockdownu i home-office trendu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu