Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Jestive žličice i slamke kao originalne delicije

Autor: Marta Duić
20. travanj 2021. u 22:00
Podijeli članak —
Sana Wisefood Cool proizvodi potpuno su biorazgradivi i na bazi vlakna jabuke/PD

Naš novi asortiman sprema nas za budućnost i osigurava nešto novo i kvalitetno retailu, HoReCa i potrošačima.

Otkako se prije sedam godina pojavila na tržištu koprivnička tvrtka Sana delikatese prati, ali i postavlja trendove prehrane u Hrvatskoj.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

U skladu s tim najnoviji proizvod su Cool slamke i Cool žličice, jestivi i potpuno biorazgradivi proizvodi na bazi vlakna jabuke, kao rješenja za mnoge današnje ekološke probleme.

Otkako se prije sedam godina pojavila na tržištu koprivnička tvrtka Sana delikatese prati, ali i postavlja trendove prehrane u Hrvatskoj.

U skladu s tim najnoviji proizvod su Cool slamke i Cool žličice, jestivi i potpuno biorazgradivi proizvodi na bazi vlakna jabuke, kao rješenja za mnoge današnje ekološke probleme.

Inače, ova mala koprivnička tvrtka proizvodnju je započela sa svega nekoliko proizvoda od kojih je i danas najpoznatiji Sana Hummus, a s godinama su postali prepoznatljivi brend ukusnih i zdravih delicija koji potrošače, ali i profesionalne kuhare svako malo iznenadi novitetima. Njihovi proizvodi prisutni su na svim većim prodajnim mjestima u Hrvatskoj, ali i na tržištima EU.

“Prošla je godina za Sanu bila izuzetno teška, kako zbog pada prihoda od prodaje, tako i s druge strane zbog nemogućnosti razvoja novih proizvoda koji zahtijevaju marketinška ulaganja. Kriza u turističkom sektoru prelila se i na Sanu kojoj HoReCa kanal čini značajni udio u ukupnoj prodaji.

Zbog onemogućavanja održavanja degustacija, sajmova i evenata, a s druge strane minimalnih marketinških budžeta zbog potrebe štednje uslijed pandemije bilo je gotovo nemoguće promovirati nove proizvode što se negativno odrazilo na poznatost, a posljedično i na prodajne rezultate”, objašnjava Silvija Repić, direktorica Sana delikatesa te ističe kako su unatoč problemima razvili nove proizvode.

Iako Sana delikatese od početka poslovanja svake godine bilježe rast prihoda po dvoznamenkastim stopama, prošle godine zabilježili su pad prihoda više od 20 posto, ali i pad profitabilnosti zbog pojačanih aktivnosti u vezi akcijskih cijena na tržištu.

“U kriznoj 2020. godini ponosni smo na činjenicu da smo održali razinu plaća radnika, ali okrenuli se i daljnjoj inovativnosti i razvoju novih proizvoda te pokrenuli web shop. Zadovoljni smo što naših osam novih proizvoda radimo u Hrvatskoj, naime proširujemo ponudu Sana premium začina i dekoracija s dehidriranim voćem te Sana priloge s novim punjenim papričicama i bademima.

Uz to, naš novi Sana Wisefood Cool asortiman jestivih slamki i žličica sprema nas za budućnost i osigurava nešto novo i kvalitetno kako za retail, tako i HoReCa partnerima, a i onima najvažnijima – potrošačima i gostima”, poručuje Silvija Repić.

Autor: Marta Duić
20. travanj 2021. u 22:00
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close