Iako je poduzetnicu Ivu Golužu koja stoji iza brenda proizvoda za kućne ljubimce Qushin nedavno kontaktirao vodeći europski premium brend iz te branše s prijedlogom da za njih pod njihovom “kapom” proizvodi jastuke za kućne ljubimce, tu je priliku – odbila. Kako kaže, njena poduzetnička priča i put koji je zacrtala idu u smjeru povećanja proizvodnje, širenja asortimana te pozicioniranja brenda na stranim tržištima.
“Odbila sam ih jer se ne želim pretvoriti tek u pružatelja usluge šivanja bez obzira koliko to bilo profitabilno. To nije moja priča. I ja želim kao i oni stvoriti svoj brend i mislim da se to ne može kvalitetno napraviti ako radite i za druge, i to još za konkurenciju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu