Domaći trgovci spremni su za Crni petak, akciju velikih popusta koji idu i do 80 posto. Iako su optimistični i zbog dobrih vijesti o mogućem cjepivu protiv koronavirusa koje bi mogle povećati potrošnju, u ovoj godini ipak očekuju nešto manji promet od lanjskog, kad su hrvatski kupci potrošili više od 1,3 milijarde kuna u četiri dana. Za očekivati je da će se ove godine bolje prodavati takozvani strateški artikli kao što su prehrambene namirnice, te pandemijski hitovi poput ovlaživača prostora, maski i sredstva za dezinfekciju, dok bi tekstil, tehnika i namještaj mogli ići slabije nego inače, u skladu s trendom koji se bilježi od lockdowna do danas. Kupci bi stoga mogli naići i na veće popuste nego lani.
Trgovine u maloprodaji (offline) akciju planiraju u okvirima epidemioloških mjera koje su već debelo usvojile. Istodobno, strahuju od online trgovaca kojima je pandemija u ovoj godini već donijela značajan rast, što bi ih moglo dodatno motivirati da se uključe u akciju jače nego prethodnih godina. Crni petak (Black Friday) ove godine se održava 27. studenog, a tri dana kasnije slijedi Cyber Monday. Akcija trgovcima služi da se riješe robe iz aktualne godine i počiste skladište, a kupcima je to prilika i za početak božićnog šopinga.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu