Nema univerzalnog recepta za uspješni krizni menadžment jer se industrije u krizi suočavaju s radikalno različitim scenarijima. Nekim industrijama izazov predstavljaju propuštene prilike proizašle iz nedovoljnog kapaciteta zadovoljavanja potražnje za njihovim proizvodima. Ovo su uslijed COVID krize primjerice osjetili dio prehrambene industrije, poljoprivrede i povezanih proizvoda, opskrba zaštitnim proizvodima nužnim u vrijeme epidemije, dostava hrane, digitalizacija poslovanja i slične djelatnosti. Neke druge grane, poput turizma i avioindustrije, suočene su s ozbiljnom krizom likvidnosti i teškim odlukama koje će zbog toga morati donositi. Zato svaka tvrtka treba uložiti dodatni napor i resurse kako bi se iskreno suočila s trenutačnom situacijom i razvila plan kojim će, ne samo preživjeti ovu krizu, već i iz nje izaći jača.
Ovisno o specifičnosti svoje industrije, odnosno situacije u kojoj se nalazi, svaka će tvrtka kriznom menadžmentu pristupiti u ovisnosti o svojim potrebama. Ipak, postoje univerzalni elementi kriznog menadžmenta koje bi sve tvrtke trebale adresirati u mjesecima pred nama, a u nastavku donosim 12 ključnih.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu