Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

FOTO: Frizerski saloni krenuli s radom, ovako izgleda šišanje pod novim mjerama

Autor: Poslovni.hr
04. svibanj 2020. u 08:50
Podijeli članak —
Zagreb: Nakon popouštanja mjera frizeri salon i brijačnica Fes&Nobl počeo s radom

Hrvatski zavod za javno zdravstvo (HZJZ) uoči druge faze relaksacije donio je preporuke.

U drugom koraku popuštanja mjera usmjerenih na suzbijanje i sprječavanje širenja zaraze, koje su bile donesene sredinom ožujka, omogućit će se rad i djelatnostima u kojima se ostvaruje bliski kontakt s klijentima, poput frizera, kozmetičara, brijača i pedikera.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Hrvatski zavod za javno zdravstvo (HZJZ) uoči druge faze relaksacije donio je preporuke usmjerene na sprječavanje i suzbijanje epidemije kojima se detaljno uređuje rad frizerskih i kozmetičkih salona, brijačnica, kao i salona koji se bave tetoviranjem, manikurom i pedikurom.

U drugom koraku popuštanja mjera usmjerenih na suzbijanje i sprječavanje širenja zaraze, koje su bile donesene sredinom ožujka, omogućit će se rad i djelatnostima u kojima se ostvaruje bliski kontakt s klijentima, poput frizera, kozmetičara, brijača i pedikera.

Hrvatski zavod za javno zdravstvo (HZJZ) uoči druge faze relaksacije donio je preporuke usmjerene na sprječavanje i suzbijanje epidemije kojima se detaljno uređuje rad frizerskih i kozmetičkih salona, brijačnica, kao i salona koji se bave tetoviranjem, manikurom i pedikurom.

Ravnatelj HZJZ-a Krunoslav Capak izvijestio je da su u uslužne djelatnosti s bliskim kontaktom, koje se sutra otvaraju, uključili i salone za masažu i usluge fizioterapije izvan bolnica, za koje je zabrana rada trebala vrijediti još tjedan dana.

U preporukama za organizaciju rada frizerskih salona i brijačnica preporučuje se isticanje vidljivih obavijesti za sve djelatnike i klijente, postavljanje dozatora s dezinficijensima i raspoređivanje sjedećih mjesta u čekaonicama tako da zadovoljavaju mjere fizičke udaljenosti za klijente koji ne mogu čekati izvan prostora salona, dok ostali svoj red čekaju vani.

Preporučuje im se i postavljanje zaštitne pregrade u dijelovima salona gdje se plaćaju usluge te je potrebno osigurati minimalni međusobni razmak od 1,5 metra između svih osoba koje se nalaze uz prostoru, izuzev klijenta i djelatnika za vrijeme pružanja usluge.

Autor: Poslovni.hr
04. svibanj 2020. u 08:50
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close