Greypov Equity Token Offering (ETO), investicijska kampanja proizvođača električnih bicikala Mate Rimca, a u kojoj je hrvatska tvrtka preko njemačke blockchain burze Neufunda i lihtenštajnske jurisdikcije prikupila 1,44 milijuna eura kapitala od 1017 ulagača iz cijelog svijeta označila je na globalnoj razini prijelaz s ICO-a na ETO-e.
Riječ je o jednoj od najvećih promjena na kripto i blockchain tržištu u prošloj godini te događaju koji će obilježiti budući razvoj tog segmenta financijskog poslovanja, kaže Vedran Brničević, osnivač Suprabita i organizator meetupa “Blockchain that means Business”.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu