Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Tele2 predstavio najjeftiniju tarifu Knock-out i novi vizualni identitet

Autor: Ivan Hrstić
03. svibanj 2007. u 06:30
Podijeli članak —

Novu tarifu direktor marketinga predstavio je uzdignutom desnicom s navučenom boksačkom rukavicom

Tele2 odbacuje agresivnu crvenu boju zato što je u Europi koristi već previše telekom operatora i umjesto nje bira žutu i bijelu boju. Logo je sličan starom, samo što je dinamičniji, lagano nakošen i stavljen u perspektivu. Kako je objasnio Anders Olsson, potpredsjednik švedskog Tele2 za marketing i prodaju, promjena je nametnuta iz središnjice u Stockholmu i uvodi se u sve 22 zemlje u kojima Tele2 posluje i koje su do sada imale vrlo šarolike vizualne identitete.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Nema skrivenih troškova
No sadržaj oglašivačkih kampanja ostaje jednako agresivan kao i prije. Novost u ponudi, Knock-out tarifu, koja je s 49 lipa po minuti najjeftinija u Hrvatskoj (SMS 29 lipa), direktor marketinga i prodaje hrvatskog Tele2, Slavko Gazić predstavio je uzdignutom desnicom s navučenom boksačkom rukavicom. “Knock out tarifom snizili smo cijene i do 80 posto u odnosu na ostale na tržištu. Nova tarifa nudi i najnižu cijenu start paketa u Hrvatskoj, koji je sada dostupan za samo 25 kuna s uključenih 25 kuna na računu”, tvrdi Gazić. No iako je istaknuo da je deklarirana cijena minute daleko najniža na tržištu, te da nema nikakve kvake i skrivenih troškova, malo kasnije je ipak sam sebi skočio u usta, priznavši da se ipak za svaki uspostavljeni poziv plaća 29 lipa, “jer, ako mogu drugi, zašto ne bismo i mi”. Time usporedba s tarifama drugih operatera postaje još složenija jer omjeri između razgovora do jedne i više od jedne minute ipak mogu biti vrlo različiti. No čak i ako nije riječ o 80-postotnoj uštedi, u potpunosti stoji konstatacija da je riječ o najjeftinijoj tarifi na tržištu. Ovime su, kaže Gazić, dokazali da cijene mogu biti još niže nego što su bile, a prostora za snižavanje cijena na hrvatskom tržištu ima i dalje. Tele2 od sada nudi i MMS (multimedijalne poruke) preko GPRS-a, a cijena poruke unutar mreže promotivno je 0 kuna. Za ostale mreže je 1,39 kuna, što je također najniže na tržištu i što će, smatraju u Tele2, znatno doprinijeti popularizaciji ove usluge, koja je u Hrvatskoj bila slabo korištena, jednostavno zato što je bila preskupa. Korisnici će od sada na internetskom portalu Tele2 moći kupiti virtualni bon za bilo koju odabranu svotu počevši od 10 kuna, tako će, naprimjer, moći kupiti i bon od 17 kuna. Do sada je najniža svota na tržištu bila 20 kuna. Direktnom nadoplatom bon će se moći obnoviti na bilo kojem od 117 prodajnih mjesta u Hrvatskoj.

Tele2 odbacuje agresivnu crvenu boju zato što je u Europi koristi već previše telekom operatora i umjesto nje bira žutu i bijelu boju. Logo je sličan starom, samo što je dinamičniji, lagano nakošen i stavljen u perspektivu. Kako je objasnio Anders Olsson, potpredsjednik švedskog Tele2 za marketing i prodaju, promjena je nametnuta iz središnjice u Stockholmu i uvodi se u sve 22 zemlje u kojima Tele2 posluje i koje su do sada imale vrlo šarolike vizualne identitete.

Nema skrivenih troškova
No sadržaj oglašivačkih kampanja ostaje jednako agresivan kao i prije. Novost u ponudi, Knock-out tarifu, koja je s 49 lipa po minuti najjeftinija u Hrvatskoj (SMS 29 lipa), direktor marketinga i prodaje hrvatskog Tele2, Slavko Gazić predstavio je uzdignutom desnicom s navučenom boksačkom rukavicom. “Knock out tarifom snizili smo cijene i do 80 posto u odnosu na ostale na tržištu. Nova tarifa nudi i najnižu cijenu start paketa u Hrvatskoj, koji je sada dostupan za samo 25 kuna s uključenih 25 kuna na računu”, tvrdi Gazić. No iako je istaknuo da je deklarirana cijena minute daleko najniža na tržištu, te da nema nikakve kvake i skrivenih troškova, malo kasnije je ipak sam sebi skočio u usta, priznavši da se ipak za svaki uspostavljeni poziv plaća 29 lipa, “jer, ako mogu drugi, zašto ne bismo i mi”. Time usporedba s tarifama drugih operatera postaje još složenija jer omjeri između razgovora do jedne i više od jedne minute ipak mogu biti vrlo različiti. No čak i ako nije riječ o 80-postotnoj uštedi, u potpunosti stoji konstatacija da je riječ o najjeftinijoj tarifi na tržištu. Ovime su, kaže Gazić, dokazali da cijene mogu biti još niže nego što su bile, a prostora za snižavanje cijena na hrvatskom tržištu ima i dalje. Tele2 od sada nudi i MMS (multimedijalne poruke) preko GPRS-a, a cijena poruke unutar mreže promotivno je 0 kuna. Za ostale mreže je 1,39 kuna, što je također najniže na tržištu i što će, smatraju u Tele2, znatno doprinijeti popularizaciji ove usluge, koja je u Hrvatskoj bila slabo korištena, jednostavno zato što je bila preskupa. Korisnici će od sada na internetskom portalu Tele2 moći kupiti virtualni bon za bilo koju odabranu svotu počevši od 10 kuna, tako će, naprimjer, moći kupiti i bon od 17 kuna. Do sada je najniža svota na tržištu bila 20 kuna. Direktnom nadoplatom bon će se moći obnoviti na bilo kojem od 117 prodajnih mjesta u Hrvatskoj.

Najviše prenesenih brojeva
“U Hrvatskoj poslujemo već godinu i pol dana, stekli smo više od 400.000 privatnih i poslovnih korisnika, a broj novih stalno raste. Dokazali smo da smo najjeftiniji operator na tržištu i tu ćemo poziciju uvijek nastojati održati. Protekla godina nam je donijela i uslugu prijenosa broja u mobilnim mrežama, čiji je Tele2 apsolutni pobjednik s najviše prenesenih brojeva”, kaže Mats Tilly, generalni direktor hrvatskog Tele2. Naglašeno je kako je, prema istraživanju agencije Puls, više od 70 posto korisnika Tele2 preporučilo je tu mrežu drugim ljudima. Većina korisnika Tele2 znala je odgovoriti na pitanje koje su cijene usluga, za razliku od korisnika drugih telekoma. Tilly ističe da se Tele2 neće vječno zadovoljiti pozicijom trećeg – cilj je u najmanju ruku jedna trećina tržišta. No za naprednije usluge, koje dolaze paralelno s uvođenjem mobilne telefonije treće generacije, a koje su neophodne kako bi se doista prestiglo bilo kojeg od dva predstavnika nekadašnjeg “duopola”, kako ga je nazvao Tilly, on smatra da u ovom trenutku u Hrvatskoj nema dovoljno interesa. U trenutku kad procijene suprotno, kaže Tilly, za čitavu operaciju neće trebati mnogo vremena jer je riječ samo o dodavanju nove opreme na postojeću GSM opremu na postojećim lokacijama.

Autor: Ivan Hrstić
03. svibanj 2007. u 06:30
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close