Tele2 odbacuje agresivnu crvenu boju zato što je u Europi koristi već previše telekom operatora i umjesto nje bira žutu i bijelu boju. Logo je sličan starom, samo što je dinamičniji, lagano nakošen i stavljen u perspektivu. Kako je objasnio Anders Olsson, potpredsjednik švedskog Tele2 za marketing i prodaju, promjena je nametnuta iz središnjice u Stockholmu i uvodi se u sve 22 zemlje u kojima Tele2 posluje i koje su do sada imale vrlo šarolike vizualne identitete.
Nema skrivenih troškova
No sadržaj oglašivačkih kampanja ostaje jednako agresivan kao i prije. Novost u ponudi, Knock-out tarifu, koja je s 49 lipa po minuti najjeftinija u Hrvatskoj (SMS 29 lipa), direktor marketinga i prodaje hrvatskog Tele2, Slavko Gazić predstavio je uzdignutom desnicom s navučenom boksačkom rukavicom. “Knock out tarifom snizili smo cijene i do 80 posto u odnosu na ostale na tržištu. Nova tarifa nudi i najnižu cijenu start paketa u Hrvatskoj, koji je sada dostupan za samo 25 kuna s uključenih 25 kuna na računu”, tvrdi Gazić. No iako je istaknuo da je deklarirana cijena minute daleko najniža na tržištu, te da nema nikakve kvake i skrivenih troškova, malo kasnije je ipak sam sebi skočio u usta, priznavši da se ipak za svaki uspostavljeni poziv plaća 29 lipa, “jer, ako mogu drugi, zašto ne bismo i mi”. Time usporedba s tarifama drugih operatera postaje još složenija jer omjeri između razgovora do jedne i više od jedne minute ipak mogu biti vrlo različiti. No čak i ako nije riječ o 80-postotnoj uštedi, u potpunosti stoji konstatacija da je riječ o najjeftinijoj tarifi na tržištu. Ovime su, kaže Gazić, dokazali da cijene mogu biti još niže nego što su bile, a prostora za snižavanje cijena na hrvatskom tržištu ima i dalje. Tele2 od sada nudi i MMS (multimedijalne poruke) preko GPRS-a, a cijena poruke unutar mreže promotivno je 0 kuna. Za ostale mreže je 1,39 kuna, što je također najniže na tržištu i što će, smatraju u Tele2, znatno doprinijeti popularizaciji ove usluge, koja je u Hrvatskoj bila slabo korištena, jednostavno zato što je bila preskupa. Korisnici će od sada na internetskom portalu Tele2 moći kupiti virtualni bon za bilo koju odabranu svotu počevši od 10 kuna, tako će, naprimjer, moći kupiti i bon od 17 kuna. Do sada je najniža svota na tržištu bila 20 kuna. Direktnom nadoplatom bon će se moći obnoviti na bilo kojem od 117 prodajnih mjesta u Hrvatskoj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu