Unatoč trendovima koji pokazuju da su Europljani sve odgovorniji u konzumaciji alkohola i ohrabrujućim podacima o maloljetničkoj konzumaciji alkohola vodeći proizvođači alkohola obvezali su se da će dovesti te brojke do minimalne razine. Naime, dvanaest vodećih alkoholnih tvrtki uključujući Diageo, Pernod Ricard krajem prošlog tjedna obvezalo se da će u ambalaže svojih proizvoda uključiti simbole koji označuju dob potrebnu za kupovinu alkohola. U pitanju su vodeće tvrtke za proizvodnju piva, vina i žestokih alkoholnih pića koje su dio Međunarodnog saveza za odgovornu konzumaciju pića (International Alliance for Responsible Drinking IARD) osnovanog prije šest godina. Članovi IARD-a su i proizvođači piva Molson Coors i Heineken, koji su najavili da će na svojim će etiketama dodati simbole ili pisana dobna ograničenja kako bi poslali "još jasniju poruku da ovi proizvodi nisu za maloljetnike".
Promjena stava
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu