Hotelski lanci i turističke kompanije svjesni su koliko je važno ulagati u zaposlenike, stoga ne čudi podatak da organiziraju specijalističke radionice i edukacije za njih, osmišljavaju projekte usmjerene na nova znanja i vještine, dodjeljuju im mentore, motiviraju ih nagradama te im omogućuju studijska putovanja i edukacije u inozemstvu na kojima uče izravno iz primjera dobrih praksi.
Naravno, jednadžba je jednostavna, kvalitetni zaposlenici podižu razinu usluge i garantiraju zadovoljstvo gostiju i njihov ponovni dolazak u destinaciju, a kako to postižu saznali smo od hotelskih lanaca kompanija Aminess i Valamar Riviera i Termi Tuhelj. Jedan od uspješnih primjera kako zaintrigirati, motivirati zaposlenike, a pritom ih naučiti nešto novo je projekt Aminess Gourmet Lab koji, pod vodstvom chefa Davida Skoke, ima za cilj educirati mlade kuhare, konobare, barmene i ostale članove Aminessova gourmet tima uz pomoć i edukacije najvećih stručnjaka iz različitih ugostiteljskih područja. Kroz dvotjedne edukacije članovi Aminess gourmet tima imaju tako priliku izoštriti vještine, a projekt je obuhvatio edukacije koje se odnose na segment poslovanja u restoranima i barovima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu