S jedne strane pričamo o platformama za povezivanje, dijeljenje sadržaja i zabavu sve brojnijeg digitalnog društva, kako ga naziva Manuel Castells. A s druge strane, proteklih par godina, pričamo o novom poslovnom modelu: vrijednim ugovorima, velikom dosegu i utjecaju na krajnjeg korisnika te značajnoj konverziji i promjeni poslovne logike, zarade i uspjeha.
Mislite i dalje da je Instagram platforma za zabavu i ‘gubljenje vremena’ te da su influenceri zanemarivi u nekom poslovnom modelu? Možda smo o tome mogli i raspravljati dosad, ali, 2019. godina iznjedrila je novu milijarderku na Forbesovu listu najbogatijih ljudi svijeta i to mladu, 20-godišnjakinju, Kylie Jenner, najmlađu pripadnicu Kardashian obitelji. Kada pogledamo poslovanje, mlada Jennerica ima sve što mlada poduzetnica treba imati: svoj brend, svoju tvrtku i svoje potrošače. No, ono što je presudno u ovoj poslovnoj priči je platforma promocije i širenja utjecaja. Kardashian klan, pa tako i mlada Kylie, bez obzira na to voljeli ih ili ne, odlično koristi nove medije za širenje svog poslovanja, svog utjecaja i svoje prepoznatljivosti. Mlada Jennerica tako je za Forbes izjavila da su upravo ‘društveni mediji odlična platforma za lak pristup fanovima i korisnicima’. Time je potvrdila tezu da društveni mediji, a danas posebno Instagram, postaju poslovno važni kanali širenja utjecaja. A što imate veću zajednicu, odnosno, što ste veći infleuncer, vaše prilike, mogućnosti i vaša zarada time je veća.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.pa očito je žena ‘influencerica’ 🙂
Mora malo ‘influencati’ i ove sa foruma
ali svatko od nas je barem jednom u životu kupio nešto što mu je preporučio neki od influencera
U kojem svijetu ti zivis?
Najčešći komentar je: “infuelncer, kakvo je to zanimanje, šta oni rade, slikaju se”, ali svatko od nas je barem jednom u životu kupio nešto što mu je preporučio neki od influencera, a da toga nije ni svjestan. Više vjerujem tim osobama nego reklamama. Tržište se mijenja i moramo prihvatiti nova zanimanja pa tako i influencere. Svaka im čast jer to nije lak posao.
Uključite se u raspravu