Investitorima je trenutno važnije čime se kompanija koja izlazi na burzu bavi od podatka je li ikad bila profitabilna. Prema podacima koje je prikupio Jay Ritter, profesor na Warrington poslovnoj školi floridskog sveučilišta, prošle je godine na burzu u inicijalnoj javnoj ponudi (IPO) izašao najveći broj gubitaša od pucanja dot.com balona 2000. godine.
Daleko više od prosjeka
Konkretno, 76 posto kompanija koje su prošle godine uvrstile na burzu svoje dionice nije bilježilo dobit u godini koja je prethodila IPO-u, piše CNBC. To je doduše nešto niže od udjela od 81 posto zabilježenog 2000. godine, ali daleko premašuje prosjek u posljednjih 40 godina od 38 posto. Valja se podsjetiti kako su uspješne IPO-e imali Snap i Spotify, a jedna od "najvrućih" tehnoloških dionica – uvrštenih ranije – je proizvođač električnih automobila Tesla koji nikako da dioničarima prikaže dobit.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu