Starenje stanovništva, nedostatak radne snage i druge demografske promjene u Japanu natjerale su kompanije da mijenjaju načine kako privući, ali i zadržati zaposlenike, uključujući pakete raznih pogodnosti i povlastica, pokazala je Reutersova analiza.
Vrijeme bitnije od plaće
Misaki Harada želi dati otkaz na mjestu recepcionerke u tvrtki za upravljanje restoranima u Tokiju i prebaciti se u odjel marketinga kod jedne tvrtke u segmentu proizvodnje odjeće. No, ta 24-godišnjakinja kaže da traži više od samo bolje plaće. Njen budući poslodavac trebat će poboljšati kvalitetu njezina života.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu