Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

FOTO: Nakon Europe i SAD-a, hrvatske baklave uskoro bi se mogle jesti i u Japanu

Autor: Poslovni.hr
07. ožujak 2018. u 10:54
Podijeli članak —
Foto: Boris Ščitar / Pixsell

Zahvaljujući poticaju MGPO-a tvrtka New Bakery pokrenula je projekt “Promocija proizvoda poduzeća kroz sudjelovanje na inozemnim sajmovima”.

U sklopu natječaja Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta (MGPO) „Internacionalizacija poslovanja malih i srednjih poduzeća“ pekarska tvrtka New Bakery iz Lukavca osvojila je gotovo milijun kuna za promociju svojih proizvoda na inozemnim sajmovima.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Sredstva koja je dodijelilo MGPO namijenjena su predstavljanju domaćih poduzeća na globalnim tržištima radi povećanja udjela malih i srednjih poduzeća u ukupnom izvozu roba i usluga. Tvrtka se bavi proizvodnjom ručno rađenih baklava, omiljenog deserta istočnog Mediterana, piše Lokalni.hr.

U sklopu natječaja Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta (MGPO) „Internacionalizacija poslovanja malih i srednjih poduzeća“ pekarska tvrtka New Bakery iz Lukavca osvojila je gotovo milijun kuna za promociju svojih proizvoda na inozemnim sajmovima.

Sredstva koja je dodijelilo MGPO namijenjena su predstavljanju domaćih poduzeća na globalnim tržištima radi povećanja udjela malih i srednjih poduzeća u ukupnom izvozu roba i usluga. Tvrtka se bavi proizvodnjom ručno rađenih baklava, omiljenog deserta istočnog Mediterana, piše Lokalni.hr.

Zahvaljujući poticaju MGPO-a tvrtka New Bakery pokrenula je projekt “Promocija proizvoda poduzeća kroz sudjelovanje na inozemnim sajmovima”. Inače, tvrtka ostvaruje 96 posto prihoda na inozemnom tržištu, odnosno na području Velike Britanije, Francuske, Njemačke i Švicarske, SAD-a, a s pomoću projekta svoje će tržište proširiti na još neke zemlje Europe, ali i na zemlje drugih kontinenata.

Naime, u ovoj nam je godini cilj probiti se na tržište Japana, ali i polako pokazivati svoj brend na regionalnom tržištu, kao i u zemljama bivšeg SSSR-a. Mislimo da imamo što ponuditi, a u tim slabije razvijenim zemljama baklava je zasigurno omiljena slastica – govori menadžerica Emira Jakupović iz New Bakeryja. Naime, u planu je sudjelovanje na četirima međunarodnim sajmovima u Njemačkoj, Francuskoj i Ujedinjenim Arapskim Emiratima na kojima se planira sklopiti pet novih ugovora s međunarodnim partnerima.

Autor: Poslovni.hr
07. ožujak 2018. u 10:54
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close