Tko su pripadnici generacije koja ne pamti svijet prije interneta i mobitela, koja umjesto televizije gleda YouTube, a najnovije trendove prati na stranicama svojih omiljenih influencera?
Kako bi otkrili više o hrvatskoj generaciji Z, agencija DIALOG komunikacije u suradnji s JoomBoosom, projektom 24sata, provela je prvo istraživanje o mladim ljudima rođenim u drugoj polovici 90-tih i početkom 2000-ih godina.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Not lovin’ it!
http://atma.hr/otkriveni-tajni-sastojci-u-mcdonalds-restoranima-da-vam-se-zeludac-okrene/
Uključite se u raspravu