Trgovačka industrija izuzetno je dinamična i međunarodna branša. Poduzeća za proizvodnju i trgovanje moraju se prilagoditi i orijentirati željama potrošača te tako trajno i fleksibilno djelovati na tržištu. Upravo za takva poduzeća u području logistike preporučljivo je korištenje transportnih platformi. Na taj način se unutar logističkog tržišta brzo i učinkovito pronalaze slobodni kamioni za robu. Međutim, koji je princip rada tih transportnih platformi na internetu i na što je potrebno obratiti pažnju?
U Europi postoji stotine raznih burzi tereta i utovarnog prostora, međutim jako malo platformi se zbilja isplati. Najveća europska transportna platforma ima npr. više od 110 000 korisnika koji dnevno unose do 500 000 ponuda u platformu! Uz to postoji i mnoštvo manjih burzi transporta uz samo nekoliko stotina ponuda. Računica je skroz jednostavna: Što je na burzi više ponuđača transportnih usluga i ponuda prostora za utovar, to je više šansi za poduzeća za trgovinu i proizvodnju da brzo i jednostavno transportiraju svoju robu. Upravo na vodećoj burzi tereta tvrtke TimoCom otpremnički nalozi su često samo nekoliko sekundi online. Tek što ponuđači transportnih usluga vide ponudu na burzi, ista se odmah dodijeli. Za poduzeća za proizvodnju i trgovinu nema bržeg načina za transport robe.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu