Kako upravljati prigovorima i pritužbama kupaca? 31.5.2017.

Autor: Poslovni.hr , 17. ožujak 2017. u 14:03
Foto: fotolia

Što smo uspješniji u upravljanju prigovorima to je kvalitetniji odnos sa kupcima, klijentima, što ujedno povećava i dobrobit od našeg odnosa. Upravljati prigovorom kod prodaje znači neutralizirati ga kako bismo nastavili prodajni razgovor i zaključili prodaju.

Naši kupci i klijenti imaju nedoumice na koje u svakom trenutku treba dati adekvatan odgovor. Prigovori su dio prodajnog procesa. Prigovori se mogu odnositi na različita pitanja vezana uz cijenu, kvalitetu, isplativost ulaganja, percipiranu vrijednost proizvoda ili usluge i slično.

Upravljanje prigovorima uključuje četiri koraka:

  1. prvi korak je biti otvoren za mogući prigovor od stane kupca
  2. drugi korak je dati do znanja kupcu da ga razumijemo
  3. treći korak je neutralizirati ga na način da dođe do usporavanja ili prekida nezadovoljstva kupca
  4. četvrti korak riješiti nesporazum tako da osiguramo maksimalnu dobrobit za obje strane

Teme seminara:

  • zašto dolazi do pritužbi & prigovora
  • kako spriječiti pritužbe
  • kako rješavati pritužbe
  • komunikacija – alati za upravljanje prigovorima & pritužbama
  • kako nam prigovori & pritužbe pomažu u poslu

Na edukciji ćemo naučiti kako se adekvatno izražavati na način da kupac prihvati naše odgovore bez otpora. Koje ponašanje se očituje kroz naše geste, glas, mimiku, kontakt očima za vrijeme prodajnog razgovora. Kako poboljšati neverbalnu komunikaciju. Naučiti ćemo razumjeti kako naš proizvod ili uslugu doživljava kupac, takozvano sagledavanje situacije iz cipela vašeg kupca. Zašto je to iznimno važno? Ukoliko ih na vrijeme predvidimo i prepoznamo velika je vjerojatnost da ćemo uspješno spriječiti pritužbe i moguće konflikte. Što ako ne uspijemo na vrijeme spriječiti pritužbe i konflikte? Prigovori, pritužbe, a posebice konflikti situacije su povišenog stresa. Kako se uspješno nositi sa stresom izazvanim konfliktima sa klijentima? Naučite kako se nositi sa stresom te kako upravljati vastitim emocijama i ponašanjem kad smo suočeni sa konfliktnim klijentima.

U slučaju pritužbe na uslugu ili proizvod dobivamo priliku za unapređenje usluge ili proizvoda, a to je izvrstan način za sprečavanje novih pritužbi.

Na edukaciji ćemo naučiti:

  • Upravljati prigovorima na najadekvatniji način
  • Kako ostvariti jasnu verbalnu i neverbalnu komunikaciju
  • Kako se uspješno nositi sa stresnim situacijama
  • Kako uspješno spriječiti nastajanje prigovora i najpraktičnija rješenja
  • Što napraviti kad dođe do konflikta

Trajanje treninga i satnica:

Trening se održava 31.svibnja 2017. u trajanju od 9.00 do 16.30 sati, s pauzom za ručak u trajanju od sat vremena od 13-14 sati, te dvije kraće pauze tijekom dana (prije podne od 11.00-11.15 i popodne od 15.30-15.45).

Kome je trening namijenjen: Edukacija je namijenjena zaposlenima koji u svakodnevnom poslu direktno komuniciraju sa kupcima, klijentima.

Kolika je cijena kotizacije?

Redovna cijena kotizacije za prijave od 18.svibnja 2017. iznosi 1450 kn  + PDV.

Za rane prijave do 17. svibnja 2017. cijena kotizacije iznosi 1.000 kn + PDV.  

U cijenu kotizacije su uključeni svi radni materijali potrebni za sudjelovanje na seminaru, ručak u restoranu i potvrda o sudjelovanju.

Kako se prijaviti na seminar?

Želite li se prijaviti za sudjelovanje u seminaru, molimo vas da ispunite online formu ispod teksta. Po zaprimljenoj prijavi poslat ćemo vam predračun za plaćanje kotizacije. Dokaz o plaćenoj kotizaciji potrebno je poslati do 30. svibnja 2017. na email: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr kako biste osigurali svoje mjesto na seminaru. Račun ćete dobiti nakon održanog seminara.

Organizator seminara: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.

O predavačici: Snježana Kupres – prodajni stručnjak, NLP trenerica, coach Planiranjem, pripremom i izvođenjem edukacija i radionica bavim se od 2009. započevši kao akreditirani trener expert Malaysia airlines akademije u Kuala Lumpuru, Malezija. Po završetku edukacije iz područja Neuro Lingvističkog Programiranja 2013. godine uz treninge iz prodaje razvija portfelj treninga iz područja osobnog razvoja te podučavanja Neuro Lingvističkog Programiranja. 23 godina rada u prodaji od čega 19 godina na izvršnim pozicijama. Kroz tvrtku Metanoia specijaliziranu za savjetovanje u poslovanju i edukacije www.metanoia.hr kreira i izvodi seminare, radionice i treninge iz područja prodaje i osobnog razvoja. Poslovni put posvetila je stalnom usavršavanju stručnih i socijalnih kompetencija te prenošenju znanja i iskustava kroz edukacije, predavanje, radionice.

Pogledajte kako je bilo na edukaciji u siječnju OVDJE

ORGANIZATOR: Poslovni dnevnik – Večernji list d.o.o.
Za dodatne informacije i organizaciju internog treninga obratite nam se s povjerenjem! 
Tel: + 385 1 6326 085
e-mail: poslovni-centar-znanja@poslovni.hr

O NAMA

Popis svih seminara potražite na web stranici www.poslovni.hr/seminari/

Komentirajte prvi

New Report

Close