Iz Bauerfeinda za sebe kažu da su tvrtka kojoj je temeljna djelatnost proizvodnja i distribucija medicinskih pomagala te da uz moto 'Pokret je život' svakodnevno osobama s invaliditetom pomažu osigurati veću mobilnost i aktivno učešće u svim životnim segmentima. U skladu s time, u projektu Iskustvo zlata vrijedi Bauerfeind sudjeluje od 2014. godine, a aktivnim dionicima društveno odgovorne priče kojoj je pokretač Poslovni dnevnik postali su, poručuju, i zato što vjeruju da je iskustvo velika nadopuna formalnom obrazovanju. Ipak, na uključivanje u projekt Iskustvo zlata vrijedi ponajviše ih motivira činjenica da svaka mlada i obrazovana osoba treba dobiti šansu za osobnim i profesionalnim razvojem, stav je tvrtke.
Pozitivna iskustva
"U svakodnevnom životu iskustvo je vrlo često bitnije čak i od formalnog obrazovanja, stoga smatramo da osobe s invaliditetom mogu i trebaju imati jednak start i šansu za obrazovanje, zapošljavanje i definiranje sebe i svoje karijere, kao i vlastitog puta prema spoznaji što mogu i žele raditi, definirati sebe i svoju karijeru", dodala je Nikolina Jamić Mihaljević, voditeljica odjela ljudskih potencijala pri Bauerfeindu. Naime, kako smatra Jamić Mihaljević, i na globalnoj i naročito lokalnoj razini suočeni smo s velikom stopom nezaposlenosti uslijed čega je položaj osoba s invaliditetom na tržištu rada dodatno otežan.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu