Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Izgradnja novog terminala riječke luke na Zagrebačkoj obali koštat će dodatnih 3,99 milijuna eura

Autor: Poslovni.hr
20. siječanj 2017. u 11:25
Podijeli članak —
Foto: Goran Kovačić / Pixsell

Realizacija projekta Zagrebačke obale prolongira se za punih 16 mjeseci.

Izgradnja novog kontejnerskog terminala riječke luke na Zagrebačkoj obali koštat će dodatnih 3,99 milijuna eura te će rok izgradnje biti produljen, pa bi po novom planu gradnja terminala trebala biti okončana 15. prosinca 2018. godine.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Realizacija projekta Zagrebačke obale prolongira se za punih 16 mjeseci, jer je izgradnja započela u kolovozu 2014. godine s rokom dovršenja u srpnju ove godine. Ako se uzme u obzir da je prvi put kreditiranje projekta ugovoreno davne 2003. godine, kao i da je prvi ugovor o gradnji potpisan 2006. godine, jasno je kako niti nakon 14 godina od početka rada na razvoju novog kontejnerskog terminala, projekt još uvijek nije ni blizu završetku.

Izgradnja novog kontejnerskog terminala riječke luke na Zagrebačkoj obali koštat će dodatnih 3,99 milijuna eura te će rok izgradnje biti produljen, pa bi po novom planu gradnja terminala trebala biti okončana 15. prosinca 2018. godine.

Realizacija projekta Zagrebačke obale prolongira se za punih 16 mjeseci, jer je izgradnja započela u kolovozu 2014. godine s rokom dovršenja u srpnju ove godine. Ako se uzme u obzir da je prvi put kreditiranje projekta ugovoreno davne 2003. godine, kao i da je prvi ugovor o gradnji potpisan 2006. godine, jasno je kako niti nakon 14 godina od početka rada na razvoju novog kontejnerskog terminala, projekt još uvijek nije ni blizu završetku.

Kako piše Novi list, Zagrebačka obala bila je i još uvijek jest jedan od najvažnijih dijelova Rijeka Gatewaya i jedan od najvažnijih projekata za razvoj Rijeke, pa ovako dramatično kašnjenje neumitno odgađa planove revitalizacije riječke luke, ali i razvoja grada u cjelini, jer se dovodi u pitanje i niz drugih projekata važnih za Rijeku, prije svega ceste D-403, projekta drugog željezničkog kolosijeka kroz Rijeku te nizinske pruge za koju još uvijek nije razriješeno čak ni pitanje trase kroz Gorski kotar na najzahtjevnijim dionicama od Karlovca do Rijeke, iako se na pripremi izgradnje pruge radi već gotovo deset godina.

Autor: Poslovni.hr
20. siječanj 2017. u 11:25
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close