Prehrambeno-prerađivačka industrija perjanica je hrvatskoga gospodarstva te čini 24 posto ukupne industrijske proizvodnje i veže 20 posto zaposlenih, rečeno je na stručnom skupu "Hrana kao brend", koji je u četvrtak u organiziaciji Hrvatskog klastera konkurentnosti prehrambeno-proizvođačko sektora (HKPPI) održan u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK) u Zagrebu.
Želimir Kramarić, potpredsjednik HGK, istaknuo je da je nužno graditi lokalne lance proizvođača hrane i turističkog sektora koji će koristiti domaću hranu. "Bitno je poraditi na promociji i marketingu, ali i na edukaciji kako bi se izvorni domaći proizvodi prepoznali i znali iskoristiti kao dodatna kvaliteta hrani i piću. Kad dođu u Hrvatsku, turisti ne žele probati njemačku ili američku kuhinju nego onu izvornu, hrvatsku", kazao je Kramarić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu