U američku predizbornu kampanju ne ulažu samo američke tvrtke i sindikati nego i europske tvrtke. Najveći donatori su jedna švicarska banka i britanski proizvođač oružja. Analiza Deutsche Wellea o donacijama za američku predizbornu kampanju pokazala je da su američke tvrtke-kćeri međunarodnih koncerna u ovom izbornom ciklusu kandidatima donirale 9,8 milijuna eura.
Većina, odnosno 8,6 milijuna dolara, dolazi iz tvrtki sa sjedištem u Europi. Podatke prati i objavljuje Center for Responsive Politics. Osim tvrtki iz Europe donirale su tvrtke iz samo još pet zemalja: Japan (597.000$), Izrael (159.000$), Kanada (108.000$), Meksiko (61.000$) i Australija (32.000$).

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu