Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Iva Taiber nova je rukovoditeljica Komunikacija i marketinških servisa tvrtke Nestlé za regiju Adriatic

Autor: Poslovni.hr
21. ožujak 2016. u 12:37
Podijeli članak —
Foto: Press

Tvrtki Nestlé se pridružila 2002. godine te je u proteklih 14 godina obnašala brojne visoke funkcije u kompaniji.

Iva Taiber nova je rukovoditeljica Komunikacija i marketinških servisa i članica Upravljačkog tima tvrtke Nestlé za regiju Adriatic, koja obuhvaća tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Slovenije, Kosova i Crne Gore.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Po stjecanju diplome na Odjelu ekonomije i lingvistike Sveučilišta u Manchesteru Iva Taiber započela je svoju 20-godišnju uspješnu karijeru u industriji robe široke potrošnje. Dodatno, posjeduje EMBA diplomu zajedničke poslovne škole École des Ponts ParisTech (ENCP) i Sveučilišta u Edinburghu.

Iva Taiber nova je rukovoditeljica Komunikacija i marketinških servisa i članica Upravljačkog tima tvrtke Nestlé za regiju Adriatic, koja obuhvaća tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Makedonije, Slovenije, Kosova i Crne Gore.

Po stjecanju diplome na Odjelu ekonomije i lingvistike Sveučilišta u Manchesteru Iva Taiber započela je svoju 20-godišnju uspješnu karijeru u industriji robe široke potrošnje. Dodatno, posjeduje EMBA diplomu zajedničke poslovne škole École des Ponts ParisTech (ENCP) i Sveučilišta u Edinburghu.

Tvrtki Nestlé se pridružila 2002. godine te je u proteklih 14 godina obnašala brojne visoke funkcije u kompaniji. Tako je svoje profesionalno iskustvo stjecala u zemlji i inozemstvu, unutar odjela Nestlé Professional te Nestlé Purine gdje je, do prelaska na novu funkciju, bila rukovoditeljica odjela Nestlé Purine za Hrvatsku, Sloveniju te Bosnu i Hercegovinu.

Iva Taiber u tim Komunikacija i marketinških servisa, a koji obuhvaća stručnjake iz područja odnosa s medijima, zakupa medija i digitalnih komunikacija, istraživanja tržišta, nutricionizma i odnosa s potrošačima, donosi širok spektar poslovnih znanja, koji će dodatno doprinijeti razvoju tima i postizanju ključnih ciljeva kompanije.

Autor: Poslovni.hr
21. ožujak 2016. u 12:37
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close