Način na koji kupujemo dramatično se promijenio u manje od jedne generacije. Od iskustva koje je bilo zasnovano na kupovanju između 9 i 17 došli smo do toga da je kupnja iskustvo 24/7 koje počinje 'pinanjem' nečega na Pinterestu ili gledanjem prijateljeva Instagrama, a nastavlja se provjeravanjem proizvoda online prije nego što odemo u trgovinu (ako se, naravno, ne odlučimo na kupnju online).
Ta promjena u prodaji događa se i dalje, a iako nema istu brzinu na svakom tržištu, neizbježna je. Razlog je to zbog kojeg je Visa Europe naručila istraživanje na 10 tržišta, provedeno u listopadu, čiji su rezultati iskorišteni kako bi se tržišta rangirala prema spremnosti na razvoj maloprodaje. Kako Hrvatska nije bila uključena u istraživanje, ne možemo reći kako smo bili ocijenjeni, ali tri ključna trenda koja su proizašla iz istraživanja svakako su zanimljiva našim trgovcima, kao i svim industrijama povezanim s maloprodajom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu