Marijeta Duvnjak donedavno je bila direktorica marketinga Bipe, a danas uspješno pliva u poduzetničkim vodama kao dizajnerica cipela i utemeljiteljica modnog brenda Mara D. Iako joj je tek 29 godina, svojim neobičnim dizajnom i vedrim bojama cipela već je osvojila žene na više od 30 tržišta diljem svijeta, a u planu joj je, otkriva nam, i proširenje asortimana na torbe. Ispričala nam je sve o svojoj korporativnoj karijeri, ulasku u poduzetničke vode, preprekama i izazovima, uspjehu i širenju brenda te planovima za budućnost.
Kako je uopće započela vaša korporativna karijera?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Boze koliko price o cipelama?
Umjesto da date ovoliko medijskog prostora velikim poduzetnicima i njihovom menadzmentu, vi se bavite nekom "djevojcicom iz susjedstva", koja si je valjda sama napisala ovaj PR pamflet i onda nekog od vasih "nazicala" da joj ga objavi?! …
fahrudine, očito ništa nisi shvatio… niti nećeš, obzirom da ni 55-ta priča nije bila dovoljna.
[/quote]
Nego, ajde mi pomozi da shvatim?
Boze koliko price o cipelama?
Umjesto da date ovoliko medijskog prostora velikim poduzetnicima i njihovom menadzmentu, vi se bavite nekom "djevojcicom iz susjedstva", koja si je valjda sama napisala ovaj PR pamflet i onda nekog od vasih "nazicala" da joj ga objavi?! …
fahrudine, očito ništa nisi shvatio… niti nećeš, obzirom da ni 55-ta priča nije bila dovoljna.
Sve je Trgovina.
Svi mi trgujemo , neki prodaju svoj proizvod , neki tuđi proizvod a neki svoje znanje.
Samo oni koji ništa neznaju zaposle se kao uhljebi u Kukuriku vladi.
Važno je i jedni i drugo. I znati vrhunski proizvod napraviti i znati ga prodati.
Ovaj naglasak na prodaji danas vjerojatno je zbog prevelike agregatne ponude (previše lijepih cipela) u odnosu na agregatnu potražnju (premalo love u džepu).
Curi respekt!
Uključite se u raspravu