Hrvatasko tržište automobila se lagano oporavlja, iako su postoci rasta zasad skromni, a malo dubljom analizom statističkih podataka uvidjelo bi se da klasična prodaja vozila građanima i dalje opada.
Obje agencije koje prikupljaju podatke za domaće tržište automobila, Promocija Plus i JATO Dynamics, iako imaju različitu metodologiju te im se ukupne brojke uglavnom malo razlikuju, potvrđuju rast. Tako britanski JATO, koji daje pregled čitavog europskog tržišta, navodi da je u prvih šest mjeseci u Hrvatskoj prodano 24.544 automobila ili 2,6 posto više. Ako se gleda samo lipanj, tada se radi o 3260 vozila ili 6,3 posto više nego u istom razdoblju prošle godine. Promocija Plus navodi da je za prvih sedam mjeseci ove godine u Hrvatskoj prodano 26.628 osobnih vozila, što je 3,3 posto više nego u istom razdoblju prošle godine, pokazuju upravo objavljeni podaci agencije. Ako bi se promatrao samo mjesec kolovoz, tada je ove godine ostvaren rast od čak 10 posto u odnosu na 2014.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu