Hrvatska radio televizija (HRT) u povodu podataka o gledanosti televizijskih programa u lipnju koje je objavila Agencija za elektroničke medije, ističe kako zbroj prosječnih dnevnih udjela u gledanosti svih kanala svake nacionalne televizije pokazuje kako je ukupna gledanost svih programa HRT-a ispred konkurentskih TV kuća na nacionalnoj razini.
Agencija za elektroničke medije objavila je, prema istraživanju agencije AGB Nielsen, podatke o gledanosti 10 najgledaniji kanala: četiri kanala Hrvatske radio televizije, dva Nove, tri RTL-ova, te muzičkog kanala CMC.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu