Hrvatska stara šljivovica jedan je od brend proizvoda iz asortimana tvrtke Badel 1862. Od ukupne godišnje proizvodnje čak tri četvrtine te šljivovice završi u izvozu, najviše na tržištima Sjedinjenih Američkih Država (SAD), Australije i Njemačke, ali i još nekoliko europskih zemalja. Posljedice Domovinskog rata opustošile su i brojne šljivike, pa je Badel šljivovicu godinama proizvodio većinom od uvoznih šljiva iz BiH i Bugarske te Srbije.
Neopremljeni hladnjačama
Tek su 2013. godine, objašnjava Ljerka Krpina, glavna koordinatorica za procese proizvodnje, od hrvatskih voćara koji su u međuvremenu obnovili nasade šljiva realizirali prvi značajniji otkup i otad nabavljaju isključivo lokalnu sirovinu. U prosjeku godišnje otkupe više od dva milijuna kilograma šljiva industrijske kategorije za proizvodnju oko 300.000 litara apsolutnog destilata. Berba šljiva počinje u drugoj polovici kolovoza. Stoga je aktualan trenutak za završne pregovore o otkupu uroda.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu