Već desetljeće i pol Japanci uživaju u delicijama spravljenim od tune uzgojene u Jadranu, dok turisti iz te prekooceanske zemlje odmor u Hrvatskoj u pravilu zaključe "čisteći" police trgovina napunjene Bajaderom.
U Japanu se mogu kušati i Agrokorovo vino Belje graševina te lepeza crnih vina brenda Korlat tvrtke Badel 1862, koja cijene i vinoljupci iz Kine kamo je izvoz krenuo 2012. I to ne samo vina nego i Pelinkovac Antique i Medica, a te godine otvoren je i vinski klub Badela 1862 u Hangzhou, gradu sa gotovo osam milijuna stanovnika. Hrvatski proizvođači hrane i pića, premda imaju i potencijal i brendove, dosta kasno su fokus usmjerili ka mnogoljudnim i financijski jakim dalekoistočnim tržištima.

Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu