Iako je građevinska kriza posljednjih godina i u Hrvatskoj rezultirala znatnim smanjenjem broja novih projekata, pa time i obujma radova u novogradnji, te propadanjem velika broja tvrtki, slovenski JUB održao je stabilnu poziciju na hrvatskom tržištu, ističe Sašo Kokalj, predsjednik Uprave JUB-H. Tržišni su lider, objašnjava, u segmentu boja za zidove, a imaju znatan udio i u kategoriji toplinsko-izolacijskih fasadnih sustava.
Na koliko procjenjujete svoj tržišni udio u Hrvatskoj?
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu