Hrvatskoj trebaju dodatna 42 milijuna noćenja (lani ih je bilo 66 milijuna u komercijalnim objektima, op.a.), ali raspoređenih u izvanljetnim mjesecima i diljem zemlje.
Sezonalnost je u nas izraženija nego i u jednoj europskoj turističkoj zemlji, relativni su prihodi po noćenju od 2008. pali čak 40 posto, a već je premašen i optimalan broj noćenja po stanovniku. "U Hrvatskoj po stanovniku dolazi 15 noćenja, kao, recimo, u Crnoj Gori. Grčka pak po stanovniku ima devet turističkih noćenja, Španjolska osam, a Italija šest. Što je još gore, u pojedinim istarskim destinacijama noćenja je po stanovniku od 200 do 1500. Hrvatska rast u špici sebi može dopustiti jedino ako želi biti jeftina destinacija masovnog turizma", upozorio je Vladimir Preveden iz konzultantske kuće Roland Berger na Adria Hotel Forumu. Preveden smatra neodrživim i da samo deset posto turističkih kompanija stvara čak 85 prihoda. Nedostatak novih, globalnih igrača i greenfield investicija kronična je boljka domaćeg turizma.


Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu