Poslovni.hr slavi 20.rođendan
EN DE

Snježno kraljevstvo uvećalo dobit Walt Disneya

Autor: Poslovni.hr/Hina
04. veljača 2015. u 10:03
Podijeli članak —
Foto: Reuters

Zahvaljujući uspjehu animiranog filma “Snježno kraljevstvo”, dobit Walt Disneya za zadnje lanjsko tromjesečje dosegnula je 2,18 milijardi dolara, premašivši je procjene Wall Street-a.

Zahvaljujući uspjehu animiranog filma "Snježno kraljevstvo", dobit Walt Disneya za zadnje lanjsko tromjesečje dosegnula je 2,18 milijardi dolara, premašivši je procjene Wall Street-a.

već od 5 € mjesečno
Pretplatite se na Poslovni dnevnik
Pretplatite se na Poslovni Dnevnik putem svog Google računa, platite pretplatu sa Google Pay i čitajte u udobnosti svoga doma.
Pretplati se i uštedi

Gledano po dionici, neto dobit te kompanije dosegnula je 1,27 dolara, u odnosu na 1,03 dolara po dionici zabilježenih godinu ranije. Analitičari su očekviali zaradu od 1,07 dolara po dionici.

Zahvaljujući uspjehu animiranog filma "Snježno kraljevstvo", dobit Walt Disneya za zadnje lanjsko tromjesečje dosegnula je 2,18 milijardi dolara, premašivši je procjene Wall Street-a.

Gledano po dionici, neto dobit te kompanije dosegnula je 1,27 dolara, u odnosu na 1,03 dolara po dionici zabilježenih godinu ranije. Analitičari su očekviali zaradu od 1,07 dolara po dionici.

Istodobno, njezini prihodi su porasli 8,8 posto, na 13,39 milijarde dolara.

Svaka od pet podružnica Walt Disneya izvijestila je o većim poslovnim prihodima u tome razdoblju. U podružnici Disney parkova, operativni prihodi porasli su za 20 posto, na 805 milijuna dolara, budući da je više ljudi posjetilo američke zabavne parkove te je porasla potrošnja na ulaznice, robu, hranu i pića.

Igračke "Snježno kraljevstvo" posebno su se dobro prodavale tijekom blagdanske kupovine, što je pomoglo podružnici za potrošačke proizvode da ostvari dobit od 626 milijuna dolara, što je 46 posto više u odnosu na godinu ranije.

Disneyev filmski studio povećao je, pak, dobit za 33 posto uslijed prodaje filmova za kućnu zabavu "Snježno kraljevstvo", "Čuvari galaksije" i "Gospodarica zla".

Dobit kabelskih mreža pala je međutim za 2 posto, uslijed viših programskih i proizvodnih troškova te manjih prihoda od oglašavanja na sportskom kanalu ESPN. Istodobno, TV postaja ABC ostvarila je rast poslovnih prihoda od 35 posto zahvaljujući višim naknadama i boljoj prodaji programa.

Autor: Poslovni.hr/Hina
04. veljača 2015. u 10:03
Podijeli članak —
Komentirajte prvi

Moglo bi vas Zanimati

New Report

Close